Mam 33 lata (podobno)

Chciałbym podzielić się z Wami jednym z pierwszych wierszy jakie napisałem po powrocie do tej zabawy, więc jakieś trzy lata temu. Od tego czasu nie pisałem za dużo, dopiero ostatnio dzięki pewnym zmianom, o dziwo bardzo pozytywnym, w moim życiu wena wróciła. W sumie między innymi dzięki temu zdecydowałem się założyć tego bloga i pokazać swoją twórczość większej liczbie ludzi. Oczywiście nie będę Was tutaj zamęczał samymi swoimi wypocinami...Obiecuję, że jeszcze w tym tygodniu napiszę swoje prywatne odczucia o jednej z moich ulubionych płyt, ale zapewne do tego czasu wpadną jakieś wiersze. 



Mam 33 lata (podobno)

Uczę sie w tle, bo jakoś nie mam już na to nastroju,
Ani na naukę, ani na życie, ani nawet na długi sen,
Siedząc leżę i wyrzucam cicho głośne myśli z siebie,
O tym, że czasem każdy sie czuje jakby miał lat 33,
I czuję, że leci ze mnie krew, a dłonie i stopy są całe,
Obserwuje przez zapocone oczy jak ten świat upada,
I nie mam już sił i żadnej chęci by dalej iść na tę górę,
Ja też upadam i widzę, że Szymona nigdzie nie widać,
Pewnie poszedł daleko, jak reszta umył sobie dłonie,
Nie chce już brudzić się tym wszystkim razem ze mną,
Leżę gdzieś w połowie drogi i czuje się coraz młodszy,
Czas pędzi w około jak oszalały tylko, że do tylu jakoś,
W końcu znowu leżę całkiem nagi i jest bardzo zimno,

Nad mą głową nocy mrok rozjaśnia tylko dziwne COŚ.

Komentarze

  1. Witaj, bardzo interesujący blog.
    Twoje wiersze są naprawdę inspirujące. Widzę w nich jedynie odrobinę błędów ortograficznych, ale nad wszystkim można popracować.
    Zastanawia mnie tytuł tego wiersza.
    "mam 33lata"
    Dlatego, że czujesz się na tyle?
    A może zachowujesz?
    Co się skłoniło do takich przemyśleń?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, że dopiero teraz odpowiadam, ale nie zauważyłem komentarza!
      Nad błędami na pewno popracuje i to już za chwilke:)


      Tytuł odnosi sie do wieku jaki osiągnął Jezus, potocznie o takim liczniku mówimy wiek Chrystusowy. Moj zamysł jest taki, że każdy z nas nosi swój własny krzyż każdego dnia i wchodzi na swoją Golgotę.
      Bardzo cieszę się, że podoba Ci się moja twórczość, jest to bardzo motywujące :) Dziękuje!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty